سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: گزینه‌های بسیاری برای شهردار کرمانشاه مطرح شده، اما تاکنون اعضای شورای اسلامی شهر به نتیجه و تصمیم واحدی نرسیده‌‌ و در حال تحقیق هستند.
کد خبر: ۴۹۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 06 September 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،ابراهیم مرادی با بیان اینکه مهمترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار است، اظهار داشت: جلسه غیرعلنی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه با آرش رضایی، شهردار فعلی کرمانشاه برگزار شده که در آن جلسه از شهردار برنامه‌های خواسته شد و وی توضیحاتی را ارائه داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه ادامه داد: براساس توضیحات شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر به تحقیقاتی در این زمینه مشغول شدند که قرار بود دوشنبه(‌13 شهریورماه) با برگزاری جلسه شهردار مشخص شود که با تقاضای عده‌ای از اعضای شورای شهر در راستای تحقیقات بیشتر جلسه به دوشنبه آینده موکول شد.

وی تصریح کرد: آرش رضایی بیش از 18 ماه است که شهردار کرمانشاه است و فرصت بیشتری را نیاز دارد، اما مردم از نمایندگان خود بهترین‌ها را می‌خواهند که اعضای شورای شهر در این زمینه در حال تحقیق هستند.

وی با اشاره به گزینه‌هایی برای کسب کرسی شهردار کرمانشاه، گفت: گزینه‌های بسیاری برای شهردار کرمانشاه مطرح شده، اما تاکنون به نتیجه نرسیده‌ایم اولویت ابقا رضایی است، البته اگر رای اکثریت باشد به هر حال در صدد هستیم نیرویی کارآمد و قوی سر کار بیاید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار